Covid-19 tilbud
Fremover (vi ved ikke hvor længe) er alle kurser 1:1 online sessioner – dvs. det handler kun om dig og dine udfordringer:
- 3 timer online, heraf 2 korte pauser
- Dato aftales individuelt
- Inden kurset svarer deltageren på et spørgeskema om niveau og forventninger
- Underviseren får adgang til din installation (f.eks. Business Manager, Google Analytics, Google Tag Manager, eller Google Ads) inden, og bruger en time på forberedelse for at sikre 100% målrettet indhold
Prisen er det samme som et almindeligt kursus.
Hvis I er flere fra samme virksomhed, så kontakt os for at høre om mulighederne.
Tilmeld dig herKurser i København og Aarhus
- København: 9. februar, 27. april og 22. juni
- Aarhus: 14. januar og 15. april
Nå ud til din målgruppe med annoncering på sociale medier
Bliver dit gode indhold på sociale medier set af de rigtige? Skaber det overhovedet værdi for din virksomhed? Ved at arbejde med annoncering på sociale medier når dit indhold endnu længere ud og ud til de helt rigtige målgrupper. På dette kursus lærer du, hvordan du gør i praksis.
Udgangspunkt i din virkelighed
Vi tager udgangspunkt i Facebook, som er det største af de sociale medier på det danske marked, og som tilbyder de mest avancerede annonceringsmuligheder. Men vi stifter også bekendtskab med annoncering på de øvrige store sociale medier – f.eks. Instagram, Twitter, LinkedIn og YouTube, i det omfang det er relevant for netop dig – og vi hjælper dig med at afdække om det er tilfældet.
Du arbejder med dine egne budskaber, målgrupper og kampagner på dine egne annoncekonti, med støtte fra vores underviser. Hvis ikke du har de relevante annoncekonti i forvejen, får du hjælp til at oprette dem
Det får du ud af annonceringskurset:
- Indsigt i annonceringsmulighederne på de mest udbredte sociale platforme og afklaring af, hvad der er relevant for dig og din virksomhed
- Indføring i annoncestrategi og kampagneplanlægning
- Hands-on-erfaring med oprettelse og håndtering af annoncekampagner på Facebook og andre relevante sociale platforme
- Tips og tricks til budstrategi og løbende optimering
- Viden om opstilling af mål og effektmåling i praksis
Det får din arbejdsplads ud af annonceringskurset:
- Strategisk brug af annoncering på sociale medier
- Optimal udnyttelse af marketingbudgettet på sociale medier
- Mere værdi fra indsatsen på sociale medier
- Opmærksomhed hos ønskede målgrupper
Praktisk info om kurset
- Niveau: Du bruger allerede Facebook og evt. andre sociale medier professionelt, men har ikke nødvendigvis prøvet at annoncere/sponsorere dit indhold
- Typiske deltagere: Social media manager, community manager, webredaktør, kommunikations- og marketingansatte, som arbejder med web og sociale medier
- Antal deltagere: Maks. 8 personer
- Afmelding: Indtil 2 uger før kursusstart. Herefter er tilmelding bindende, men du er naturligvis velkommen til at overdrage din plads til en kollega eller skifte kursusdato
Datoer: Kursussted: | København: 9. februar, 27. april og 22. juni Aarhus: 14. januar og 15. april København: Rentemestervej 56C, 2400 Kbh. NV Århus: Valhalvej 1, 8230 Åbyhøj |
Tidspunkt | 9.00-16.00 |
Pris | 4.500 kr. eks. moms inkl. forplejning |