Kursus i Google Ads
(AdWords)

På kurset lærer du bl.a:

  • Best practices i Google Ads platformen
  • At måle og rapportere på effekten
  • At bruge søgeordsværktøjer til dine kampagner
  • Covid-19 tilbud

    Fremover (vi ved ikke hvor længe) er alle kurser 1:1 online sessioner – dvs. det handler kun om dig og dine udfordringer:

    • 3 timer online, heraf 2 korte pauser
    • Dato aftales individuelt
    • Inden kurset svarer deltageren på et spørgeskema om niveau og forventninger
    • Underviseren får adgang til din installation (Google Analytics, Google Tag Manager, eller Google Ads) inden, og bruger en time på forberedelse for at sikre 100% målrettet indhold

    Prisen er det samme som et almindeligt kursus.

    Hvis I er flere fra samme virksomhed, så kontakt os for at høre om mulighederne.

    Tilmeld dig her

    Kurser i København og Aarhus

    • København: 21. januar, 18. marts og 17. juni
    • Aarhus: 28. januar og 20. maj
    • Pris: 4.500 kr.

    Kursus i Google Ads (AdWords)

    Målret din trafik på hjemmesiden med online markedsføring som Google Ads (Adwords). Hvis du skal tiltrække et bestemt publikum på din hjemmeside eller vil prøve at sælge nogle specifikke produkter, er Google Ads det helt rigtige værktøj til online markedsføring.

    På dette kursus kommer du godt i gang med Google Ads. Hvordan ser en effektiv kampagne ud? Hvad er negative søgeord, og hvordan bruger man dem? Dette er blot nogle af spørgsmålene, som du vil få besvaret på kurset i Google Ads. Vi tager udgangspunkt i dit behov og arbejder med at strukturere din online markedsføring med Google Ads.

    Har du brug for præcis måling og indsigter i din brugeres adfærd? Så er vores kursus Google Analytics måske noget for dig.

    Det får du ud af Google Ads kurset:

    • Du lærer at lave en struktureret kampagneplan og udføre den
    • Best practices inden for annoncering online
    • Do’s & Don’ts i online markedsføring
    • Du lærer at måle og rapportere på effekten af dine kampagner
    • Du får indsigt i keywordværktøjer, der gør dig i stand til at forstå markedspotentialet

    Det får din arbejdsplads ud af Google Ads kurset:

    • Medarbejderen bliver i stand til at varetage daglig drift af Google Ads
    • Identificeret, hvad der udgør en effektiv kampagne, og hvordan denne læring kan bruges fremadrettet
    • Opsætning af basis rapporter i Google Data Studio, som synliggør jeres marketing initiativer på arbejdspladsen

    Praktisk info om kurset

    • Niveau: Lidt eller noget kendskab til Google Ads/Adwords
    • Typiske deltagere: Kommunikations- og marketingansatte samt andre, der arbejder med at tiltrække trafik til sites
    • Antal deltagere: Maks. 8 personer
    • Afmelding: Indtil 2 uger før kursusstart. Herefter er tilmelding bindende, men du er naturligvis velkommen til at overdrage din plads til en kollega eller skifte kursusdato
    Datoer: 

    Kursussted
    København: 21. januar, 18. marts og 17. juni
    Aarhus: 28. januar og 20. maj

    København: Rentemestervej 56C, 2400 Kbh. NV
    Århus: Valhalvej 1, 8230 Åbyhøj
    Tidspunkt9.00-16.00
    Pris4.500 kr. eks. moms inkl. forplejning